Hulp bij de afwikkeling van de nalatenschapMijn dienstverlening reikt verder dan de uitvaart. Ik weet uit ervaring hoeveel er op u afkomt in de periode na een overlijden. Tal van zaken moeten er worden geregeld, zoals de erfenis, woning, belastingen, opzeggingen en bankzaken. Dit zijn veelal ingewikkelde en langdurige trajecten en hiervoor worden vaak onnodig kosten gemaakt. Met NabestaandenDesk ondersteun ik u hierbij.
U kunt van mij een persoonlijk account bij NabestaandenDesk ontvangen, waar u een overzicht krijgt van alles dat er na een overlijden gedaan moet worden. Op basis van de situatie van de overledene en uw situatie als nabestaande wordt de online checklist automatisch aangepast. Zo ziet u alleen wat voor uw situatie relevant is. In de door u te nemen acties wordt u voorzien van uitgebreide informatie die u naar eigen behoefte kunt raadplegen. Daarnaast worden er ook veel zaken automatisch voor u geregeld, zoals het opzeggen van abonnementen, contracten en accounts. Heeft u al een persoonlijk account, dan kunt u via de knop direct inloggen. Is er sprake van een verwacht overlijden op korte termijn en wilt u dat ik u begeleid bij het regelen van de uitvaart? Dan kunt u al een account voor Nabestaandenloket aanvragen, zodat u al een aantal zaken kunt uitzoeken. Ik informeer u graag over de voorwaarden en kosten. |
Hoe werkt NabestaandenDesk? |
Contact opnemen
Heeft u vragen over mijn dienstverlening of wilt u vrijblijvend van gedachten wisselen
over uitvaartwensen? Neem dan gerust contact met mij op.
over uitvaartwensen? Neem dan gerust contact met mij op.
Sint Michaëllaan 8
6049 LH Herten Reutjesweg 2 6077 NB St. Odiliënberg |
|
|